Rujan 2009 (2)
Rujan 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (9)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (13)
Prosinac 2006 (10)
Studeni 2006 (10)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (1)

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Music

Evo da malo promijenim



Glasujte! Pliz pliz pliz pliz... Za Avril u Rijeci... hihiyes

Male šanse al nea veze...wink




Neš sitno o meni

elouai's doll maker 3

Ja sam ja. Za vas Kate(y). Imam zakon mamu, tatu, dve seke i sve ih puno volim. smijeh Učenica 3.a Prve riječke gimnazije... yes OBOŽAVAM muziku, život bez nje nije skroz ispunjen. A što se vrti na mom CD playeru: Green Day, Avril, Linkin Park, 3 Doors Down, etc. Čitam knjige, posebno draga Harry Potter, a isto je i s filmovima. Na TVu pratim isključivo One Tree Hill... Držim da sve ostalo otupljuje, a ovo je preodlična serija koja tjera na razmišljanje.
Inače znam bit prava jarčina. Ponekad. Kažu mi da sam pametna, dobra, uvijek spremna pomoći kad nitko drugi nije. Kažu da znam čuvat tajne. A ja ću na to sve samo dodat da sam jako naivna...
Rijetko se zaljubim, i to onda trajee i teško prestane... Ponekad nevoljko... cerek no Ali nikad nije uzvraceno... Ah, preživi se... smijeh
Ima par osoba do kojih mi je jako stalo. Oni koji jesu znat ce... A možda i neće. Napisah jednom i pjesmu za neke, ali nikad ju nisu procitali ti kojima su bile namjenjene... LoL

Dislike me? I don't care

Contact me:
Skajp: kavemi2, kavemi, pavaocalogovic.
Yahoo!/mail/MSN: just_katiey@yahoo.com
ICQ: pojma neam... probajte s mejlom...

Je to dosta?

Bok-bokkiss

Test o meni... Kolko me poznajete...

Blogovi koje čitam...

laLuna;)
moja Matea (iako ne piše)
Lauri
ejmi li
a tko će znat kad non-stop mijenja nadimke... evo sad je Ultras Ri :)
Mimi*
Luka
sestra ju spijunira ;)
Moni i Tina
Gemma =)
Iva :)
Jos jedna Iva
Principessa dei Fiori

...svi ostali koji me komentiraju i koje ja komentiram...


NE kliknut...



Virtual human development game

free human development game

www.human-age.com

Ostale sitnice...

Povodim se za trendovima...











Evo, ljudi, stavila ja cbox, pa se javite koji put, ali nemojete zato na komentarima bit škrti... smijeh










ponedjeljak, 08.01.2007.

No title...

Pa vratila se ja jučer iz Zagreba... Prekrasnog Zagreba... Ali je Rijeka milijun puta ljepša... smijeh A i lakša za snalaziti se, 100 puta... yes

U Zagrebu je bilo lijepo, ne mogu se požaliti... smijeh

Danas sam imala trening pa nisam mogla van... no

Slijedeći četvrtak imamo lektiru... Romeo i Julija... A ja to još nisam ni posudila... Ali suta ću... Sigurno...

Još 6 dana... Mogu vam reći da mi se tih 6 dana čini kao cijela vječnost... Fali mi društvo... Ali ne toliko... Ipak se s onima do kojih mi je stalo čujem... Bar svaku tolko... Mogla bih vam sad reći da ni ne znam što mi tolko fali... Ali to nije istina... Pa vam neću to reći... zaliven

Pričam gluposti, znam... 99% vas će me smatrati dosadnom...

Znate šta? Shvatila sam da ljudi u našoj dobi od svoje veze nikad skoro ne očekuju da traje vječno.... Da traje dugo, da. Ne znaju kada će prestati, nadaju se da će još trajati, kad prestane misle ponekad da je prekratko trajalo... Ali oni od te "ljubavi", ajmo ju tako nazvati, očekuju da prestane... jednom... A onda... Prijateljstvo s druge strane... Svi od svakog prijateljstva koje nam nešto znači očekujemo da dugo traje, vječno...

Tako i ja... Trenutno mi je puno važnije da zadržim nekog prijatelja i prijateljstvo mi je važnije, jer su u ovoj dobi prijateljstva ona koja su važna, koja imaju potencijal da traju... najčešće... A "ljubavi" su prolazne... najčešće...

Imam simpatiju, i bilo bi mi naravno drago da od toga bude nešto više... Ali ako znam da ću poslije toga tu osobu izgubiti kao prijatelja, onda to ne dolazi u obzir... Prijateljstvo, koje će najvjerojatnije trajati duže, puno mi je važnije... U ovom trenutku... yes I kad se radi o toj osobi...

Pa na vašu sreću, za danas vas neću više zamarati... smijeh

Pozdravi i svima vama jedna velika pusa! kisskisskisskisskisskissmahmahmahmahmahmah Držite mi se i don't worry, be happy!!!!!!!! thumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbup

Vasha Kate(y)!

- 22:00 - Komentari :) (21) - Isprintaj - #